Arrelats i globalitzats

Fil conductor 2003-2004

Federació de Moviments Diocesans - VIC

Un mon arrelat

Durant el curs 2002-2003 des del Consell de Moviments hem aprofundit el sentit de la Federació. L'objectiu de l'any era enfortir els vincles comarcals entre els diferents moviments de la Federació JOC, MIJAC, MUEC, ACO, Fràter, MCC, MCPC i MPC. Per això a Osona i Ripollès (Vic), Anoia (Igualada) i Bages (Manresa) hi ha hagut trobades, totes coincidint amb el temps de Pasqua on tots els moviments amb més o menys grau de presència han fet una celebració conjunta.

Per al curs 2003-2004 cal anar reforçant aquestes trobades i ja des d'ara ens hi posem a treballar, però el repte va una mica més enllà. Es tracta de celebrar la primera trobada de la Federació després d'haver-ne aprovat els Estatuts, serà l'encara llunyà 25 d'abril del 2004. Durant el curs treballarem el "fil conductor" diocesà. Es tracta d'una iniciativa del Consell que proposa per a cada moviment en la seva especificitat de treballar el tema "arrelats i globalitzats". Aquí us presentem es pistes de treball per a les persones i els moviments. Cada moviment ho adaptarà a les pròpies peculiaritats d'edat, medi, etc. No ha de ser una feina extra que s'afegeixi als moviments que ja tenen "campanyes", sinó un accent amb tasques que ja es duen a terme i un signe de comunió de la Federació diocesana.

Amb el dinamisme de la Revisió de Vida, des del Consell distribueix aquest material que pretén ajudar als grups, i a tots els militants a descobrir, cadascú en la mesura de les seves possibilitats, què representa viure arrelats i globalitzats, resseguint els passos del veure, jutjar i actuar. D'aquesta manera la trobada de final de curs serà novament un signe que la Federació de Moviments Diocesans de Vic avança.

Inici | Presentació |Revisió de vida | Pistes Bíbliques | Altres recursos | Agenda d'actes

Si vols qualsevol informació envieu un correu